We never forget

6. februar 2016

Den siste lagoppstillinga.

I dag er det tid for ettertanke. For 58 år sida blei åtte spelarar brått tatt vekk. Roger Byrne, Geoffrey Bent, Tommy Taylor, David Pegg, Mark Jones, Eddie Coleman og Liam Whelan døde i krasjet. Medan Duncan Edwards den store, kjempa på sjukehuset i Munchen i ytterligare 14 daga. Men på min bursdag, den 21.februar måtte han også gi tapt. Ellers døde den tidlegare Citykeepren Frank Swift. I tillegg omkom Walter Crickmer, Tom Curry og Bert Whalley, som alle var en del av Manchester Uniteds støtteapparat. Åtte journalista, to i cabinstaben og to andre passasjerar – inkludert reisearrangøren – døde også. Totalt missa altså 23 av de 44 passasjerane ombord på flyet livet.

Ord blir fattige på slike dager. Då er det betre å lytte til ‘The Flowers of Manchester’.

På 50-års markeringa i 2008, så var det nabo City som var på besøk. Her kan du igjen sjå dei følelseslada minutta før avspark.

2 kommentar to “We never forget”

  1. Janni said

    Hei,
    Jeg sendte deg en email et par uker siden om du var interessert i noen artikler til din nettside, og jeg bare lurte på om du fikk emailen min og om våre artikler ville være av interesse for deg.

    Jeg sender deg gjerne mer informasjon dersom du ønsker det, samtidig som jeg kan sende deg eksemplarer av artiklene.
    Mvh

    Janni Botten

  2. Janni said

    Hei,

    Jeg lurte på om du ville ha noen gratis fotball relaterte artikler til din nettside?

    Dersom dette høres interessant ut, eller du ønsker mer informasjon, ta kontakt med meg på janni.botten@omruk.co.uk

    Mvh

    Janni

Legg igjen en kommentar

